سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی, محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار,برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی, همایش, سمینار, سیستمهای مدیریت,همایش های تخصصی , دوره های درون سازمانی,دوره های مدیریتی ,

نام دوره  : سیستم مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی 10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات موضوعات و محتوای دوره  :                 رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا                 تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری                 آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004  ISO و 10002 ISO                 طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر               

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری
بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک143-واحد3

opr17.shaygan@gmail.com
۲۴۶۹

توضیحات

نام دوره  : سیستم مدیریت رضایت مشتری

بر مبنای استانداردهای بین المللی

10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO

هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی

فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات

موضوعات و محتوای دوره  :

                رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا

                تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

                آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004  ISO و 10002 ISO

                طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر

                ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری

                تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری

                بهبود مداوم رضایت مشتری و ...

                شناخت و تحلیل انواع شکایات

                دسته بندی مشتریان شاکی

                بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات

                علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح

            تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...

مخاطبین  : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...

گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان

مدرس:فرهاد زارعی

مدیر گروه بین المللی شایگان

بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی

88634051 -88015079  - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683

 

تگ


آموزش

کلاس

آموزشی

کارگاه

آموزشی

دوره

آموزشی

آموزشگاه

دوره

های

مدیریتی

کلاس

های

آموزشی

تدریس

خصوصی

محتوای

دوره

فرآ


هشتگ اینستاگرام


آموزش

کلاس

آموزشی

کارگاه

آموزشی

دوره

آموزشی

آموزشگاه

دوره

های

مدیریتی

کلاس

های

آموزشی

تدریس

خصوصی

محتوای

دوره

فرآ


ویکی پدیا


آموزش

کلاس

آموزشی

کارگاه

آموزشی

دوره

آموزشی

آموزشگاه

دوره

های

مدیریتی

کلاس

های

آموزشی

تدریس

خصوصی

محتوای

دوره

فرآ


توییتر


آموزش

کلاس

آموزشی

کارگاه

آموزشی

دوره

آموزشی

آموزشگاه

دوره

های

مدیریتی

کلاس

های

آموزشی

تدریس

خصوصی

محتوای

دوره

فرآ


آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.