بالاخره پس از گوگل که امکان شناسایی و دور کردن افراد از مکانهای شلوغ را در اختیار کاربرانش قرار داد، کمپانی Density حسگرهایی را طراحی نموده که به کاربرانش کمک می کند تا اطلاعات دقیق تری از میزان ازدحام مقصد مورد نظرشان داشته باشند.
نحوه کار حسگرهای هوشمند این کمپانی با گوگل متفاوت است، بطوریکه این سنسورها بوسیله ردیابهای مادونی با نرم افزار مخصوص و مورد نیاز این تکنولوژی همگام شده و اطلاعات ثبت شده خود را با آن به اشتراک می گذارد.
تنها نکته ای که می توان به عنوان خلل در عملکرد به این حسگرها نسبت داد، نحوه استفاده و آمار دهی آن است که نیاز به گذر زمان مشخصی دارد. فرض کنید این سنسور هوشمند در قسمت ورودی یک پاساژ نصب و راه اندازی شده و آمار ورود و خروج افراد را ثبت می کند، بطور حتم می بایست مدتی از انجام وظیفه این حسگر بگذرد تا اینکه بتواند داده های خود را پردازش نماید و نمودارهای مختلفی از میزان افزایش یا کاهش رفت و آمد در محل مورد نظر را، در اختیار کاربران قرار دهد.
اما به هر طریق، ویژگی مذکور می تواند برای فروشندگان و مالکان مجتمع های تجاری و تفریحی نیز بسیار کاربردی باشد و به آنها دید بهتری به جهت برنامه ریزی های آینده شان بدهد.
این احتمال می رود که در آینده ای نزدیک، شاهد تعداد دستگاه ها و ابزارهای کاربردی بیشتر و متفاوت تری در این حوضه باشیم و علاوه بر مکانها و محلهای خاص و پر رفت و آمد، در مکانهای با اهمیت کمتر نیز آنها را مشاهده نماییم.
ادم هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.
تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.