نرمافزار جامع تدارکات با 16 زیرسیستم خود و با امکان کاربری مستقل زیر سیستم های موجود و در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز در حوزه تدارکات و لجستیک را در هر لحظه میسر کرده است.
با این سیستم جامع، کلیه پرسنل سازمان میتوانند مواردی مانند درخواستهای خرید، انتقال کالا از انبار، فهرست اموال تخصیصی، اطلاعرسانی و اخذ مجوزهای امور مرتبط را از طریق کارتابل خود مشاهده، ثبت و پیگیری نمایند.
تهیه و نگهداری کالا و کنترل محل موجود بودن کالا و... موضوع حوزه تدارکات است. بدیهی است در جریان این تعاملات رویدادهای مالی را شاهد خواهیم بود که در قالب اسناد حسابداری به سیستم مالی منعکس میشود.
سیستم انبار علاوه بر مباحث مسئولیت موجودی و ثبت و ضبط ورود و خروج کالا کنترل ورود یا خروج تعدادی کالا با زیر سیستمهایی مانند تدارکات و فروش و اموال را نیز در دل خود دارد.
ویژگیهای نرم افزار جامع تدارکات
زیر سیستم های نرم افزار جامع تدارکات
ادم هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.
تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.